Ludzie są jak wiatr. Jedni lekko przelecą przez życie i nic po nich nie zostaje, drudzy dmą jak wichry, więc zostają po nich serca złamane, jak jakies drzewa po huraganie. A inni wieją jak trzeba. Tyle, żeby wszystko na czas mogło kwitnąć i owocować. I po tych zostaje piękno naszego świata...
- Krystyna Siesicka "Ludzie jak wiatr"

31 stycznia 2012

Nauczyłam się nowego :)

Poznałam nowa technikę... filcowanie. Cały dzień na warsztatach  z Anią Dziurawiec "Biżuteria od AnnDzi" i takie oto pierwsze filcotki wykonałam. Jak na pierwszy raz to jestem z siebie dumna:)

5 komentarzy:

  1. Nieźle. Mnie kusi filcowanie, ale na razie dalej macham pędzlem:)
    Pozdrawiam B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero się nauczyłaś, a już takie cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny i udział w moim candy:) Piękne rzeczy tworzysz!:)Pozdrawiam i zapraszam na dłużej Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowej umiejętności, filcowane cudeńka są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne jesienne kolorki:) Jestem pod wrazeniem twoich sutaszkow. Bardzo zdolna osobka z Ciebie! Dziekuje za udzial w Candy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...