Ludzie są jak wiatr. Jedni lekko przelecą przez życie i nic po nich nie zostaje, drudzy dmą jak wichry, więc zostają po nich serca złamane, jak jakies drzewa po huraganie. A inni wieją jak trzeba. Tyle, żeby wszystko na czas mogło kwitnąć i owocować. I po tych zostaje piękno naszego świata...
- Krystyna Siesicka "Ludzie jak wiatr"

11 lipca 2012

Papierowy koszyk

Poleżały rurki papierowe chyba z dwa miesiące. Uplotłam w końcu z nich koszyk na nie wiem jeszcze co. :) Szczególnie, że zakończenie wyszło mi totalnie sfiksowane i krzywe:):):) Następnym razem się poprawię.


Pomalowałam farba akrylową i nakleiłam róże. Podoba mi się, ale wolę malowane bejcą. Wyglądają tak jakoś lepiej, no i pasują do wszystkiego.
A ten w róże chyba babci do kompletu sprezentuję:)

Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie...:)

17 komentarzy:

  1. A mnie się te wiaderko podoba ! Częst podglądam papierowe wiklinki i jakoś brakuje mi odwagi ,żeby spróbować ... Gratuluję sukcesu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki koszyczek, też bym chciała sobie tai upleść ale cierpliwości by mi było brak.
    Zapraszam do siebie na rozdawajke.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się też podoba i nic nie widać, że coś krzywo.

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja ... dla mnie to czarna magia , może kiedyś podejmę próbę :) koszyczek super i te cudne róże :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super piękny koszyczek,to są po prostu małe arcydzieła-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne, zastosowań znajdziesz mnóstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będę oryginalny, bo również i mnie się podoba. Dziękuje za miłe słowa i odwiedziny. Miłego wieczora życzę i na pewno będę do Ciebie zaglądał.Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się podoba i to nawet tak bardzo, że chyba zaryzykuję stwierdzenie, że nawet bardziej od takiego pomalowanego brązową bejcą. Wcale nie jest babciny. Jest super! Taki "świeży" i pachnący różami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest śliczny, mi sie właśnie bardziej takie podobają niż bejcowane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyszedł. muszę przznac, że te róże dodają dużo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bejcowanych jest mnóstwo, a Twoje róże bardzo oryginalne i wielce romantyczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam taki koszyk na koncie, z tym, że bejcowany, ale tak jak Snow uważam, że bejcowanych jest wiele, a ten Twój oryginalny, bo biały w kwiatki. Jak na mnie pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne koszyczki!
    kiedys tez zrobiłam jeden, był krzywy ze ho ho!, ale służy do dzisiaj!
    Twój jest perfekcyjny w porównaniu z moim :)))

    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do Domu Rozalii

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne, choć nie w każdym wnętrzu pięknie by się prezewntowały

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda,cudeńka u Ciebie. Z przyjemnością będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  16. ¡Precioso trabajo!.
    Besos desde España

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...